Pilot1 Skrevet 28. mai 2000 Skrevet 28. mai 2000 Noen som har en bra radio scanner de vil anbefale at m an kan kjøpe ? :-) Bør ikke være så alt for dyr... max: 2000,- Spekulerer litt på UNIDEN BC60XLT-1, men har egentlig ikke peiling på hva som er bra og hva som ikke er bra. mvh Morten Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 28. mai 2000 Skrevet 28. mai 2000 quote: Originally posted by Morten Husby: Noen som har en bra radio scanner de vil anbefale at m an kan kjøpe ? :-) Bør ikke være så alt for dyr... max: 2000,- Spekulerer litt på UNIDEN BC60XLT-1, men har egentlig ikke peiling på hva som er bra og hva som ikke er bra. mvh Morten Alt avhenger av hva du vil høre på, UBC60XLT-1 er sikkert grei, men for meg som vil lytte på flybåndet er den ikke noe ha (den tar ikke flybåndet), den har også noget oppkuttet frekvensområde så jeg ville nok satsa på en UBC3000XLT (som jeg selv har [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]) eller en Icom RC-22 (eller hva den heter, tror Kenneth annonserte en slik her på forumet for en stund siden). Vennlig hilsen Tarjei Lundarvollen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.