February 28, 200422 yr var det ikke et norsk selskap som skulle sette i bruk dette flyet? Mener å huske at det var Bergen Air Transport eller Sundt Air... jeg er sikkert heeelt på jordet.... noen som husker et eller annet?
February 28, 200422 yr Mener å ha hørt at det var Sundt Air. Tror det var i denne sammenhengen iallfall.. Mulig jeg er helt på jordet også.. Eller for den sak skyld har drømt det..
February 28, 200422 yr Se mitt innlegg under topic "Nytt kamera i dag" i Screenshots.... Hilsen Roald Edit: Sorry, jeg var litt for rask - gikk glipp av X'en. Sundt Air har Excel.....
February 28, 200422 yr Author okey... men den hadde jo tatt seg fin ut i sundt air farger noen som vil painte den? *for dårlig*
February 28, 200422 yr Author jaja den hadde sikkert sett fin ut i bergen air transport fargene også!
February 28, 200422 yr Når Repaint kit har kommet ut, kommer det kansje en Sundt Air repaint i fra meg