Steinar Grindstein Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Er det noen simmere i Saltenonmårdet som kunne tenke seg å gi meg innføring (Teoretisk og Prktisk) i VARSIM? Bor selv i Sulitjelma. Kunne godt tenkt meg å sette av en lørdag eller Søndeg til dette i nær framtid! Har null erfaring med onlineflyving og flyvning i nettverk. Du som vil hjelpe meg med dette må være en VANT Vatsim bruker, og helst ha en del erfaring som ATC. (Ikke nybgynner) Kontakt meg på msn: 48149933@mobilpost.no eller på mail: grindstein@sbnett.no Siter
Einar Kristiansen Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hei Steinar! Bare si i fra så kan vi avtale ett tidspunkt. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Da var æ registrert bruker av watsim! Tar ikke lange tida før jeg logger min første flight der regna æ med! Gleder meg som en unge Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.