Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... dette er flight planen for B757-200 / RB211-535E4B @MGTOW 255.000 lbs og 10.000 lbs Minimum Fuel Over Destination. Tidene er basert på 65% Wind Prediction.

 

1. EWR-OSL i Januar 6:48

2. EWR-OSL i Juli 6:56

3. OSL-EWR i Januar 8:18

4. OSL-EWR i Juli 7:50

 

Dag

Skrevet

Men "saueflokk" klasse/coach/economy/turistklasse (kjært barn har mange navn ja osv..) ombord i Continental er ikke ille da. Med tanke på at Continental har puttet inn 172

seter, sitter du absolutt ikke direkte trangt. Jeg har riktignok ikke fløyet med Continental men med Northwest og United, og de kjører med ca. samme sete-konfig.

 

Tur-operatører (og evt. lavpris) som putter inn opp til 235 seter i en stakkars B757-200 (oj så tung jeg ble..),

mener å huske at bl.a. Britiannia kjører med et sete-antall i nærheten av dette.

 

Da kan man jo tenke selv, at å sitte på et fly med 235

seter kontra å sitte med 172 seter er en ganske forskjellig.

Blir fort noen inch å gå på da... heldigvis..

Skrevet

Husk at et biz/1.st stjeler nesten like mye plass som 3 seter på økonomi, dvs 16 biz/1.st = 48 seter i øko. Hadde CO hatt all-eco hadde det blitt ca 200 seter med samme galley arrangement. Setevidden i coach er 17,2" og pitchen er 31", alså veldig likt f.eks SAS 73G eller BU 737.

 

Tilsvarende tall for SAS øko 330/340 er 17,7" og 32"

BA WT 744: 17,5" og 31"

AA MRTC 772: 18,2" 33-35"

Skrevet

Hei... dette er setekonfigurasjonen på BusinessFirst B757-200 våres. Rad 1-4 BusinessFist 55" pitch. 16 seter og 1 lavatory. Rad 8-14 Economy 31" pitch, rad 15-16 Economy Overwing Type III Exit 39" og 38" pitch, rad 17-19 Economy 32" pitch og rad 20-34 Economy 31" pitch. 156 seter og 3 lavatories. Det er Sicma model 5049 seter i BusinessFirst og Koito seter i Economy.

 

Dag

Skrevet
Prisen blir kr 6316,82 tur/retur i saueflokk-klasse.

Der fant jeg også prisene når jeg søker på sidene hos Continental.

Det pussige er jo at du får omtrent samme pris på denne turen om du reiser direkte fra Oslo eller tar turen via Amsterdam.

Og for ikke å snakke om at du kan reise billigere med SAS via København.....

 

Her får jeg bare håpe på et introduksjonstilbud fra Continental ""

Skrevet
Det pussige er jo at du får omtrent samme pris på denne turen om du reiser direkte fra Oslo eller tar turen via Amsterdam.

 

Hvorfor har jeg en følelse allerede, at en god del fly-interesserte (deriblant en del av flightsim.no) vil

foretrekke å fly via Amsterdam Schipol - hvis de først

skal sette seg på et Continental til USA. Ihvertfall er

det rimelig mye og interessant trafikk på Schipol, som

sikkert blir en x-tra "gratis bonus" ved en slik tur.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...