Skrevet 20. februar 2004 20 år Da jeg var på vei hjem fra skolen i dag så jeg 5 stk. f-16 lette fra Kjevik..de kom på rekke og rad..Ca. 1-2 min senere da jeg stod og skule låse opp døren kom de søren ta meg i formasjon, og det heftig lavt! Sinnsykt og se på!! Neon som vet hva som foregår? Øvelse eller noe?
Skrevet 20. februar 2004 20 år Er ikke sikker, men siden vi er inne på uvanlige militære 'ting': Jeg så en militær Chinook som hovret og deretter landet like ved Norsk Helikopter-bygget på Sola i går. Litt stilig å se dette igjen. Tøft helikopter.
Skrevet 20. februar 2004 20 år På vei til skolen tidligere i dag passerte det fire stk F-16 over sentrum av Trondheim, i tett formasjon og relativt liten hastighet, flott å se på
Skrevet 20. februar 2004 20 år Jeg så en militær Chinook som hovret og deretter landet like ved Norsk Helikopter-bygget på Sola i går. Litt stilig å se dette igjen. Tøft helikopter. Kanskje det var denne? [image]http://www1.airpics.com/avimg/thumb/52576.jpg[/image]
Skrevet 20. februar 2004 20 år Chinook'er ser vi nesten vær dag her i Alta nå for tia! + noen Herc'er og her på Lørdagen var det en sånn der C-17. Her er saken fra Altaposten
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.