O85_ Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Nå i det siste så vil ikke Squawkbox starte som det pleier. Jeg starter alt opp som jeg alltid har gjort det, men når jeg starter opp selve squawkbox og skal connecte så får jeg bare fra den første blå linjen i sb så klikker Squawkbox helt og jeg får opp en feilmelding "Squawkbox har inntruffet et problem og må lukkes"... Jeg skjønner ikke helt hva dette kan være? jeg bruker siste versjon av AVC. Kan det ha noen betydning? Siter
O85_ Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Skrevet 16. februar 2004 Ingen som kan være behjelpelig Siter
Hans Utne Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei Jonas, Hvis du ikke har gjort andre endringer siden sist, dvs kun installert AVC, så vil jeg anbefale at du re-installerer, dvs: - Re-installer AVC (for å se om dette kan være årsaken), eller - Re-installere SB. Kan ikke helt se at AVC skulle ha innflytelse, men du vet aldri. Mulig noe info også kan finnes på AVCs forum? Mvh Siter
O85_ Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Skrevet 17. februar 2004 hmm Ja, jeg skal prøve dette Hans Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.