Michael Thingnes Skrevet 24. mai 2000 Skrevet 24. mai 2000 Jeg oppgraderte her i dag, fra AMD K6-2 366mHz til PIII 667mHz!!! Økning på FPS fra 4 til 35 på Meigs. Og det høyeste jeg har sett er 245!!! ------------------ Michael Thingnes thimic@online.no Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 26. mai 2000 Skrevet 26. mai 2000 På Meigs går det greit hos meg og (PIII600, 192RAM), men når eg skal ut og fly i Norge raser FPS ned til 8-15. Skulle lande på Flesland i kveld, brukte sikkert halve rullebanen før eg kom meg nedpå, hadde bare 10FPS (var litt tordenskyer og noen greier) då i tillegg til at flyet reagerer 1 sek etter at eg har gjort bevegelsen på flystikken (kan ikkje skjønne det, er jo USB og greier), var skikkelig utfordrende, gitt, men det gikk bra [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Grafikken er sterkt redusert også, men det er visst ikkje nok. ------------------ Hilsen LimaNovember-SierraTangoHotel Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.