Jan Kristiansen Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Denne er lagt ut på det svenske vACC forument: Hi! ACCSCA is soon ready to take over the ATC-operation in the three Nordic countries. Our goal is to be ready the 27/2 and open the vACC a week later. Our old Swe-vACC will then cease to exist. All national forums will be closed and our new meetingplace will be the ACCSCA forum. The closure-date has been set to the 20/2. ACCSCA OFFICIAL FORUM Elections for Director will soon take place at the ACCSCA-forum. The final preparations are beeing done so I kindly ask all to register at the new forum in order to be able to participate in the last preparations. Nicklas Jansson Director Swe-vACC Member of Temp BoG ACCSCA Om dette også vil gjelde VATSIM delen på Flightsim.no Forumet er vel opp til Dag å avgjøre. Scandinavian Forum¨vil være i startfasen litt uoversiktlig, men dette blir ordnet etter hvert. Så folkens meld Dere inn i Scandinavian vACC, og til å begynne med bli med å velge Scandinavian vACC director. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Flere av de som har registrert seg i forumet i Scandinavian VACC har ikke klart å registrere seg med fullt navn. Disse registreringene er blitt slettet. Vennligst benytt fullt navn når dere registerer dere. Hilsen Eirik Siter
Einar Halvorsen Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Har tittet litt på dette forumet for ACCSCA og det er mye viktig lesning der som gjelder alle oss i Norge også. Det er forstemmende å se så lite aktivitet fra Norge der. Spesielt med tanke på de diskusjoner som har vært her på forumet gjennom de siste årene. Kan bl.a nevne at det er på tale å gjennomføre en restrektiv rating for de som ønsker å sitte ATC på våre lands hovedflyplasser, EKCH, ESSA og ENGM. Forslaget går i korthet ut på at det kreves min STU+-rating for å sitte som ATC på disse flyplassene,s amt egen utsjekk. Det er også en pågående avstemming om reglene for det nye VACCSCA. Dersom dere har meninger i denne sammenheng så må dere komme med den nå. Som Erik og Jan har sagt ovenfor, det er for sent å syte og klage når samenslåingen er et faktum, når reglene er klare og alt er i boks. Da må dere godta det som er besluttet. Konklusjonen er derfor, etter min mening, klar: tal nå, eller for alltid være stille. Siter
Arne Brathole Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Vær så snill folkens! Gi beskjed om at RR på ENGM, slik som trafikk situasjonen er i dag er galskap!! Si ifra!! Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Syntest også det virker helt håpløst å måtte ha stu+ for å sitte på engm på ein heilt vanleg kvardag... Jaja, får vel tenke på å prøve ein oppgradering snart då Siter
Einar Halvorsen Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Synspunktene må komme frem i dette forumet VACC-SCA og ikke her. Det er i forumet for VACC-SCA dere kan påvirke beslutningene. Minner samtidig om den pågående avstemmingen om reglene for VACC-SCA som pågår i samme forum. Benytt anledningen til å si deres mening nå, siden kan det være for sent. Siter
Thomas Gundersen Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Jeg "får ikke lov" til å legge inn innlegg enda. Hvor lenge tar det før jeg blir godkjent?? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Registrer deg med fullt navn så tenker jeg det går. Hvis ikke så kontakt Jan Kristiansen Siter
Thomas Gundersen Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Har registert meg me fullt navn.....får ta kontakt med Jan. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Dersom dere får problemer med å registrere dere, ta kontakt med undertegnede (accnor1@vaccn.org) i steden for Jan. Jeg går for øvrig gjennom nye registreringer i forumet hver kveld. De som har registrert seg uten å benytte fullt navn slettes uten at vi gir melding om dette. Så vær obs på dette når du registrerer deg. Hilsen Eirik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.