Hans Utne Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Hei, Basert på tidligere uttrykt misnøye med VACCN (ref fjordårets hete debatt her på forumet) så sitter jeg nå og lurer på om det bare var løse ord og påstander, og lite konkret Hvorfor? Vel, i og med at SCA VACC (eller VACC SCA) nå er under etablering, så vil jeg påstå at det har vært utrolig lite innlegg å lese på SCA VACC forum fra norsk side. Dette til tross for mange gode ideer tidligere. Hvis du / dere har meninger om forestående etablering, så sørg for å få disse postert umiddelbart, hvis ikke så er dere prisgitt de to andre landenes vedtak. Hvis dere er enig i det de andre nå har foreslått, så kunne det kanskje være en ide at dette også kom til uttrykk fra norsk side Mvh Siter
Jan Kristiansen Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Vel jeg må få si at medlememe i vACC Norge ikke er overdådig aktive på Scanvacc Nei. En ting er iallefall, sikkert når dette er en realitet - Kan man ikke komme å si - Scan vACC Hva er det.. Bottomline- (om det er det det heter) Kom igjen vær med på diskusjonene på Scandinavian vACC Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Jeg har ennå vært relativt stille på forumet, men en kan vel se til at jeg blir mer aktiv når man får startet for fullt. For å være helt ærlig så har jeg ingenting negativt å si om vACCN! Synes folket har gjort en strålende jobb, det som kunne vært gjort bedre blir sikkert gjord bedre når den tid kommer, og når jeg kommer på noe som kunne vært gjort bedre.. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Tar innlegget med her også jeg: Har tittet litt på dette forumet for ACCSCA og det er mye viktig lesning der som gjelder alle oss i Norge også. Det er forstemmende å se så lite aktivitet fra Norge der. Spesielt med tanke på de diskusjoner som har vært her på forumet gjennom de siste årene. Kan bl.a nevne at det er på tale å gjennomføre en restrektiv rating for de som ønsker å sitte ATC på våre lands hovedflyplasser, EKCH, ESSA og ENGM. Forslaget går i korthet ut på at det kreves min STU+-rating for å sitte som ATC på disse flyplassene,s amt egen utsjekk. Det er også en pågående avstemming om reglene for det nye VACCSCA. Dersom dere har meninger i denne sammenheng så må dere komme med den nå. Som Hans, Erik og Jan har sagt, det er for sent å syte og klage når samenslåingen er et faktum, når reglene er klare og alt er i boks. Da må dere godta det som er besluttet. Konklusjonen er derfor, etter min mening, klar: tal nå, eller for alltid være stille. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.