Thomas Olsen Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Prøvde meg idag med MP her på fs.no serveren, og det funket dårlig... Ble kastet ut før jeg kom inn (om dere skjlønner hva jeg mener) Hva kan problenmet være? Har IKKE brannmur... Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Jeg har også problemer med å komme inn med FS2002. Jeg trykker join ig ingenting skjer på 5minutter, da står det at jeg ikke kunne logge meg på Ingen brannmur, åpne porter og alt skal stemme. Siter
Dag Johansen Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Enkelte ganger finner serveren det for godt å stenge ute alle FS2002 brukere uten at jeg kan oppdage at det har skjedd. Serveren er nå restartet og jeg vil tro dere kommer inn nå. Siter
Dag Johansen Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Om du bruker XP kan du ha en brannmur uten å vite det selv. Enkelte finner at denne er installert som default. Sjekk også hvilken versjon av DirectX du har. Om du har en eldre versjon enn 9 vil du bli kastet ut av serveren. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Jeg har ikke dette problemet mer Siter
aleksander rødland Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Hei når jeg logger på server så etter at jeg har trykket join så venter den ett par min så står det "not all players vere able to conect" hva skal jeg gjøre? Jeg har fs9 og directx 9 jeg var innpå serveren i går så det er ikke noe brannmur som her i veien Siter
Dag Johansen Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Dette problemet kan oppstå hvis en av brukerne har en av disse nødvendige portene stengt for innkommende trafikk. Om så skjer vil ikke nye brukere kunne logge seg på. Siter
Gjest Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Kanskje en annen ting som er viktig ang. porter: FS2002 brukerne har jo helt andre porter for MP enn FS2004 brukerne (som bare trenger åpne 2 stk.) Jeg tror dette problemet kan oppstå pga av at fs2004 brukerne ikke har åpnet porter som fs2002 bruker jeg. Jan Roar Rød Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Hadde det vært lurt å oppfordre fs9-brukere til å åpne de andre portene mener du? Jeg har FS2002 og har ikke kommet inn nå de siste dagene Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Dette her synes jeg begynner å bli litt for dumt nå. Det er dere som skal sørge for at alle har mulighet til å komme seg inn på serveren, og ikke brukerne av den. Det må da gå an å få satt opp denne serveren med programvare som takler både FS2002 og FS9. Siter
Håkon Helgesen Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Hvorfor bruker ikke dere virtualnorwegian sin egen server? Der er det støtte for det meste. - FS2002 og 2004. - unlimited users. - Fs navigator støtte. - Roger wilco server. for å spille tast inn adressen: vnas.hopto.org i FS for å prate, tast inn adressen: vnas.hopto.org:3783 i RW God tur og lykke til med en superstabil server med lite trafikk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.