Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Da er en ny flight sim klubb offisielt startet!

Klokken 2158 i dag ble Kongsård FS-klubb offisielt startet av Petter Dischington og undertegnede.Antalgelig Norges først FS-Klubb på en videregående skole. Kongsgård er kallenavnet til skolen vi begge går på, nemlig Stvanger Katedralskole. Klubben er åpen for alle som er interesser i FS og går på Kongsgård. (det kan søkes om disposisjon) Vi satser på å få opp en webside så fort som mulig. I tillegg er vi villig til å ta inn et par utenforstående, dersom de kan hjelpe oss med å lage livery til 737NG og hjelpe oss med å få tak i en cessna skywan.

Vi satser på å holde møter sånn inne i mellom. Og kanskje et LAN av og til. I tillegg jobber vi med å få tak i yoke og pedaler.

interreserte kan ta kontakt på mail, enten thomas_gundersen@yahoo.no eller pettdis@online.no

Mvh

Thomas Gundersen

Skrevet

Ja, etter lang tids planlegging har endelig min og Thomas' drøm om en egen Kongsgårdbasert fs-klubb blitt realisert. Så Kongsgård elever på dette forum, ikke vær beskjedne med å ta kontakt, og alle dere alle der ute, begynn på Kongsgård neste år ""

Skrevet
Så Kongsgård elever på dette forum, ikke vær beskjedne med å ta kontakt, og alle dere alle der ute, begynn på Kongsgård neste år ""

Det vel ikke mange av dem her ""

Hilsen Tryggheim VDG elev ( www.tryggheim.no ), men jeg kunne tenkt meg å være med, dersom dere vil ha "outsidere".

Skrevet

Tviler på det er mange.. St.Olav er jo mye bedre..

""

Jeg antar du vet hvem jeg er Petter?

(Jeg g ikk jo i A klassen på Hinna ungdomsskole.. visste ikke at du var inne i dette forumet.. "")

Skrevet

Hmm, dette er vel litt off-tpoic, beklager det, men jeg har bare et spørsmål til dere Stavanger-gutta: skal spille squash NM i Hafrsfjord i Mars, og lurte på hvor det er nærmest å bo av Stavanger, og Sandnes?

Og om det er greie bussforbindelser derifra og ut til Hafrsfjord squasklubbs lokaler...?!

På forhånd takk!! ""

Skrevet

Sandnes og det går ingen busser til Harfsfjort så vidt jeg vet.

Skrevet

Jeg tror jeg ville bodd i Stavanger, det går direkte buss rett ut til squash hallen.. (tar 15 min)

Jeg og skal være med på NM'et tror jeg..(selv om jeg er passe newbie, begynnte for en kort stund siden.. "")

Skrevet

Hmm, ok - takk for svar! Har allerede resevert hotell i Sandnes(fikk høre at det gikk buss derifra), men da får jeg vel se på saken...

Øystein; hvilken klubb spiller du i da?? Hehe, hadde vært gøy å møttes til kamp ""

Skrevet

Jada, jeg vet hvem du er...

Er nå enda innom forumet i ny og ne, og har endelig begynt å fly igjen etter en lenger pause. Mr. gundersen har nok "omfrelst" meg ja.

Forresten, Kongsgård er nok bedre enn St. Olav, selv om St. Olav gjør det bedre på eksamen.

Skrevet

Er det squash hall i Hafrsfjord? Er det den som ligger på Sola? Eller den på Tasta? Eller er det flere? ""

Uansett blir det veldig bakvendt for deg å bo på Sandnes, siden du da først må til Stavanger (halvtime med buss?), og så ta en ny buss til squash-hallen. Kanskje du fremdeles kan bytte hotell?

Skrevet
(halvtime med buss?)

Tar kun 11 min med toget.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …