Skrevet 5. februar 2004 20 år Auch.. http://mysite.verizon.net/vze6kuhd/MD-80.mpg Mulig den har vært posta før, men alikvel. Rimelig rå landing.
Skrevet 5. februar 2004 20 år Ser jo ut som en av mine bedre landinger med Fandaen... Og jeg som hele tiden har lurt på hvorfor det er så få passasjerer på mine flights for Virtual Wideroe, men hvis dette blir karakterisert som en dårlig landing begynner jeg å forstå hvorfor de booker om billettene. WIF112
Skrevet 5. februar 2004 20 år Uff da Var det en nødlanding eller noe? Kunne jo se ut som det har vært brann i nesepartiet
Skrevet 5. februar 2004 20 år Hm, hva var det som var unormalt med den landingen da? Ikke så ofte man ser det i RL kanskje, men jeg ser det hver gang jeg lander. Kanskje en bug?
Skrevet 5. februar 2004 20 år Noen som har ulykksrapport fra dette eller ? Er det bare en test flight ?
Skrevet 5. februar 2004 20 år må jo ha landet med like stor fart som meg minst 200KT (merk dere dette var før)
Skrevet 5. februar 2004 20 år hei. Denne var vanskelig å finne gitt Men her er ulykkes rapporten til den silkemyke landingen..
Skrevet 5. februar 2004 20 år Angående skadene på flyet står det bare: The aircraft was damaged substantially. Det vil jeg tro!
Skrevet 5. februar 2004 20 år Jøje meg... Fascinerende at halen falt av, mens understellet holdt stand...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.