Skrevet 4. februar 2004 21 år Hehe! Vet ikke om raketter, men LAGO sin F-16 kan avfyre kuler, eller noe slikt
Skrevet 4. februar 2004 21 år Hehe! Vet ikke om raketter, men LAGO sin F-16 kan avfyre kuler, eller noe slikt Hvordan gjør man det? Jeg har lagos f-16
Skrevet 4. februar 2004 21 år Trykk på denne for å komme til Lago sine websider, der du kan laste ned F-16(Payware)
Skrevet 4. februar 2004 21 år Hehe! Vet ikke om raketter, men LAGO sin F-16 kan avfyre kuler, eller noe slikt Hvordan gjør man det? Jeg har lagos f-16 Om jeg ikke husker feil, trykker du på "brake" knappen
Skrevet 4. februar 2004 21 år Kan du forklare vor jeg tryker hen for å fine den???? Ja, det kan jeg. Du trenger bare å trykke på denne linken, så kommer du direkte til der hvor du kan kjøpe Lago F-16 !
Skrevet 4. februar 2004 21 år Finnes noen effekter og slikt som gjør at du kan avfyre raketter osv. er helt ubrukelig, siden det ikke er noe annet enn en effekt, men du kan ihverfall finne noe på www.simviation.com
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.