Timmy Brandt Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 I Mai starter enda et lavpris flyselskap. Hva tror dere om det ? Siter
Åge Lyster Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Tidligere erfaringer bør vel tilsi at å booke noe hos flyselskap som enda ikke er kommet i luften, kan sammenliknes med å kaste penger ut av vinduet. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hvis man ser på deres hjemmeside, så er der to pæne streger mellem deres destinationer. Men flyveren flakser rundt oppe i Norge et sted... Jeg gider altså ikke booke en billet, hvis jeg skal over Bergen for at flyve Malmø - Stockholm... /Peter Siter
Einar Kristiansen Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hehe! Litt av et navn på selskapet Siter
Andrè Amundsen Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 "Fly Me" tror jeg kan gjøre det bra. Bare de blir mettet med kunder og ikke får for store utgifter tror jeg det skal gå bra. Siter
Timmy Brandt Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 "Fly Me" tror jeg kan gjøre det bra. Bare de blir mettet med kunder og ikke får for store utgifter tror jeg det skal gå bra. Det gjelder vel forsåvidt på all business Siter
Daniel Eliassen Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hmm. Fikk lyst til å lage ai-ruter til de der Siter
Andrè Amundsen Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Det er helt sant, Timmy! Daniel, sett i gang Siter
Steinar Grindstein Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Får vi AI Ruter må vi også ha ai fly med deres livery? Noen som tar den jobben å kansje Steinar Grindstein Siter
Andrè Amundsen Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Får vi AI Ruter må vi også ha ai fly med deres livery? Noen som tar den jobben å kansje Steinar Grindstein Garantert deg, Steinar Men seriøst, dette kunne vi/eller noen av oss startet med. Hadde vært moro. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Har aldri painta, så om æ skal lage det, så veit æ ikke korsn resultat ville blitt Steinar Grindstein Siter
Peter Nørkjær Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Jge tror alledere der er lavet repaints! Hvis man ser på hjemmesiden kunne det sagtens være sakset ud af fx. FS04 og så pyntet lidt i Photoshop. Skriv til dem! Måske de vil give Jer textures eller logo'er. /Peter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.