Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei jeg skal fly 737 klm fra Bergen til Amsterdam også videre 747 til miami i vinterferien. men jeg bare lurte på hvem jeg må snakke med for og få en avtale om og sitte i cocpiten under hele turen fra bergen til Amsterdam?

Noen som vet??

Takk på forhånd!

Skrevet

Kjenner du noen som jobber i KLM det har nyttet for meg når jeg har fløyet med brathens og sas sier spør bare den jeg kjenner så for jeg sitte i cockpit

Skrevet

KLM er ganske strenge når det gjelder sikkerhet, så det er tvilsomt på at du får sitte i cockpiten.

Skrevet

Ja, i påskeferien i fjor hadde jeg 4 turer med KLM. Fikk nei alle gangene...

Skrevet

Vis du vil sitte i cockpit anbefaler jeg deg å sende et papir-brev, ikke en e-post. Sett det litt pent opp, så bruker det ofte å gå gjennom! Skriv litt om deg selv og din interesse for fly! ""

Skrevet

Hvis du leser hva han skriver så har han tenkt å spørre mellom Bergen og Amsterdam, som så vidt jeg vet ikke er i nærheten av USA.. Men det er fortsatt mulig i USA også, men da skal du vel være så heldig at du burde spille mye lotto.. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …