Per Bråtebæk Skrevet 19. mai 2000 Skrevet 19. mai 2000 Hei jeg har følgende problem. Hvis jeg flyr ut av Norge,via VOR Drammen,Torp og så legger inn VOR Aalborg, så får jeg vor signal fra Aalborg helt til jeg har kommet litt ut fra Norskekysten.Da faller signalet bort.Samtidig "stopper" CDROM SPILLEREN og jeg får opp et "error". Dette hender ikke hvis jeg kommer fra en destinasjon i utlandet og skal TIL Norge. Er ikke sikker på om dette problemet har oppstått nå,eller om det har vært der hele tiden. Hva kan dette skyldes? ------------------ Per Bråtebæk Siter
Trygve Nordo Skrevet 21. mai 2000 Skrevet 21. mai 2000 Tja, det er ikke godt å si, men jeg hadde et lignende problem en på et bestemt sted i Trøndelag. Slo av dynamisk scenery og dermed var det O.K. Jeg antar at PC'en min er litt i svakeste laget, og at det hjalp å redusere belastningen noe. Jeg vet ikke om du har noe ekstra "hokus-pokus" kjørende, men det er i allefall mitt tips. Siter
Tommy Martinsen Skrevet 22. mai 2000 Skrevet 22. mai 2000 Har du kjørt Norwsort i scenery-katalogen? Jeg fikk heng på et sted hver gang jeg fløy der, og det var løsningen. ------------------ mvh Tommy Martinsen tommy@oslo.online.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.