Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

De store selskapene (som f.eks. Lago) har vel utviklet sine egne programmer, som behandler satelittdato de kjøper - og dermed bearbeider til "ferdige" mesh skulle jeg tro. Uten at jeg vet noe mer spesifikt om det.

Skrevet

For å lage mesh kan du bla bruke Matthew Styles's program "SRTM To BGL v1.04" som bruker SRTM-data fra NASA til å skape terrenget.

Ellers finnes det noen programmer som kan bruke andre høydedataer og konvertere dem til bgl-filer. Har ikke selv gjort noe slikt, men regner nå med at du kan finne mer info om dette i Microsoft SDK'er.

Skrevet

Det første og vanskelegaste er å finn gode data (i alle fall i Noreg) ""

Deretter fins det ein del program ein kan bruke.

Avsim.com har eit diskusjonsforum der ein kan få god hjelp.

Skrevet

Dersom du har eit godt kart (helst digitalt) med høgdeanvisning kan du lage ditt eige mesh frå grunnen av.

Det kan vere litt arbeidskrevande, men resultatet kan bli bra.

Skrevet
  • Forfatter

ka program brukte du Knut Arne? eg e veldig stor fan av ditt ENOV scenery det er knall bra!

eg skal søke litt runt etter SRTM To BGL v1.04, men er det bare data. eller kan du redigere og slik?

Skrevet
eg skal søke litt runt etter SRTM To BGL v1.04, men er det bare data. eller kan du redigere og slik?

Dette er eit program som tek ei datafil og konverterar til BGL (FS sitt format).

ka program brukte du Knut Arne? eg e veldig stor fan av ditt ENOV scenery det er knall bra!

Eg laga eit gråtonebilete over området der svart er havoverflata(lavaste punktet) og kvitt er høgaste punktet i området.

Deretter brukte eg eit par program for å konvertere dette til BGL.

Det har komt ein del nye program sidan eg laga mitt mesh, desse har eg desverre ikkje fått prøvd.

Skrevet

Prøv på Avsim, eg har som sagt ikkje prøvd dei nye programma.

Den metoden eg brukte medførte mykje manuelt arbeid.

Det er litt mykje å gå inn på her, men om du vil kan du sende meg ein epost så skal eg prøve å forklare litt meir ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …