Skrevet 19. mai 2000 24 år Mandag 29 mai blir det nytt flightsimmøte på Eilifs Landhandel. Fremmøte klokken 1830. Vi prøver å rigge oss til under Oslo Flyveklubb's propell innerst i hjørnet. Vel møtt! PS: Har fått henda mine på 3 nye amerikanske AIM'er, så jeg tar dem med hvis noen har lyst på. -Torgeir Tveiten
Skrevet 20. mai 2000 24 år Hei Torgeir! Jeg håper at "Charlotte"og "Flightsim Girl" kommer på treffet? Jeg tror ikke de vil komme, de er redd for å bli avslørt. Oddbjørn ------------------
Skrevet 21. mai 2000 24 år quote: Originally posted by Oddbjoern Nilsen: Hei Torgeir! Jeg håper at "Charlotte"og "Flightsim Girl" kommer på treffet? Jeg tror ikke de vil komme, de er redd for å bli avslørt. Oddbjørn Charlotte er det mulig å få sett på hennes hjemmeside :-)
Skrevet 25. mai 2000 24 år Hei alle sammen Det høres ut som et spennende forum. Har dere holdt på lenge og hvor mange er det som pleier å komme? Happy landings Fred
Skrevet 26. mai 2000 24 år Forfatter Vi har hatt en 3-4 møter siden november i fjor. Vi hadde tenkt å prøve å få til månedlige møter, men det er ikke alltid like lett. Pleier å komme ca 8-12 stykker, men jeg tror potensialet er stort da det til sammen sikkert har vært 15-18 forskjellige mennesker på møtene. Kom innom på mandag å sjekk det ut! -Torgeir
Skrevet 29. mai 2000 24 år Forfatter Glemte forresten å nevne en ting, vi vil også koordinere ekskursjonen til Oslo Kontrollsentral, søn 11 Juni. -Torgeir
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.