Torgeir Tveiten Skrevet 19. mai 2000 Skrevet 19. mai 2000 Mandag 29 mai blir det nytt flightsimmøte på Eilifs Landhandel. Fremmøte klokken 1830. Vi prøver å rigge oss til under Oslo Flyveklubb's propell innerst i hjørnet. Vel møtt! PS: Har fått henda mine på 3 nye amerikanske AIM'er, så jeg tar dem med hvis noen har lyst på. -Torgeir Tveiten Siter
Gjest Skrevet 20. mai 2000 Skrevet 20. mai 2000 Hei Torgeir! Jeg håper at "Charlotte"og "Flightsim Girl" kommer på treffet? Jeg tror ikke de vil komme, de er redd for å bli avslørt. Oddbjørn ------------------ Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 21. mai 2000 Skrevet 21. mai 2000 quote: Originally posted by Oddbjoern Nilsen: Hei Torgeir! Jeg håper at "Charlotte"og "Flightsim Girl" kommer på treffet? Jeg tror ikke de vil komme, de er redd for å bli avslørt. Oddbjørn Charlotte er det mulig å få sett på hennes hjemmeside :-) Siter
Gjest Skrevet 25. mai 2000 Skrevet 25. mai 2000 Hei alle sammen Det høres ut som et spennende forum. Har dere holdt på lenge og hvor mange er det som pleier å komme? Happy landings Fred Siter
Torgeir Tveiten Skrevet 26. mai 2000 Forfatter Skrevet 26. mai 2000 Vi har hatt en 3-4 møter siden november i fjor. Vi hadde tenkt å prøve å få til månedlige møter, men det er ikke alltid like lett. Pleier å komme ca 8-12 stykker, men jeg tror potensialet er stort da det til sammen sikkert har vært 15-18 forskjellige mennesker på møtene. Kom innom på mandag å sjekk det ut! -Torgeir Siter
Torgeir Tveiten Skrevet 29. mai 2000 Forfatter Skrevet 29. mai 2000 Glemte forresten å nevne en ting, vi vil også koordinere ekskursjonen til Oslo Kontrollsentral, søn 11 Juni. -Torgeir Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.