Skrevet 26. januar 2004 20 år Denne vet jeg at folk kommer til å hakke på meg for, men hvor i flyet foretrekker du å sitte på utenlandsreiser? Selv foretrekker jeg å sitte foran, på Business eller First.
Skrevet 26. januar 2004 20 år Øhhm som det er nemt.. du manglar Cockpit... og du manglar : der det er best beinplass.
Skrevet 26. januar 2004 20 år Skjønner ikke helt poenget med den der men.. Vil ikke alle sitte på Business hvis det er mulig ? Ah, så ikke den jeg. Sorry
Skrevet 26. januar 2004 20 år Forfatter Hvis du ser etter, står det Komfort/Pris. Det betyr hva du er villig til å betale komfort. Selvsagt er komforten på First bedre enn på Economy, men er du villig til å betale ofte 10x mer for å sitte fremme?
Skrevet 26. januar 2004 20 år Jeg hadde nok villet sitte på business dersom jeg hadde økonomi til det. Men for å tenke po det økonomiske så velger jeg økonomiklasse.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.