Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Hjelp!!!! Skulle logge meg inn på multiplayer og skrev inn IP-addressen og navn.Men den bare søkte og ingen ting kom opp. Har Direct X 9. Kan noen kjelpe?? Siter
TOS Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Sikker på at du har dei rette portane opne? Er mogleg din ISP ikkje har opna dei portane du treng for å delta der... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Skrevet 23. januar 2004 Kan du forklare litt om hva jeg må gjør? Siter
Dag Johansen Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Om du har en brannmur, ruter eller noe slikt i nettverket ditt må du åpne noen porter. Du finner en oversikt over disse her. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Og dersom du, som meg, fortsatt bruker FS2002, vil du til stadighet oppleve at du er "utestengt" fra det gode selskap Dermed må Dag velvilligst restarte serveren, men det bør jo gjøres i en stille periode slik at færrest mulig blir fralogget. Derfor har jeg nå kjøpt FS2004, men er i tvil om PC-en tåler denne.... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Skrevet 30. januar 2004 Hvordan åpner jeg porter? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.