Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
Hehe, tøffe fly ""

Når vi først er i gang vil jeg anbefale at dere også tar en titt på denne helikoptervideoen: """"

http://www.jkheli.com/video/SDFF_Jason_Krause_Demo.zip

Han er bare tolv år gammel!!!

Litt flinkere en meg som er 14 og har enda ikke lært å lande pipercuben min ""

Ehhh.. Nei..

Mulig gutten som står ved siden av Jason er 12, men det er ikke han som flyr.. Det er Jason selv.. ""

Det VET jeg.. ""

Sjekk denne linken ,så skjønner du at jeg ikke prater piss.

Har selv flydd i ganske mange år nå.

Skrevet
Jeg skal bestille meg nytt modellfly og i den anledning tenkte jeg å legge ut en liten link til en videosnutt som demonstrerer litt av flygeegenskapene. Jeg synes den er ganske fornøyelig ""

Dette flyet er tøft.. Har 2 kamerater som har dette flyet i klubben.

Skrevet

Jason Krause er vel 28 tenker jeg, og om jeg husker rett så har han flydd heli siden han var 18-19...

...og den råeste videoen jeg har sett med han er DENNE, hvor han tar en demo-flight etter å akkurat ha vunnet 3D Masters 2003 (hvilket skulle mene at ingen flyr bedre enn Jason når det kommer til 3D-flyging med heli)...

...og som kommentatoren i videoen sier: "He IS the Master!"

""

Skrevet

Han har flydd helikopter ifra ham var AKKURAT 19 år også..

Han fikk sitt første helikopter av kjæresten sin på hans 19 års dag.... ""

(Snill kjæreste synes jeg da )

Jason and Todd videoene er også ganske vilt.

Skrevet
Hehe, tøffe fly ""

Når vi først er i gang vil jeg anbefale at dere også tar en titt på denne helikoptervideoen: """"

http://www.jkheli.com/video/SDFF_Jason_Krause_Demo.zip

Han er bare tolv år gammel!!!

Litt flinkere en meg som er 14 og har enda ikke lært å lande pipercuben min ""

Ehhh.. Nei..

Mulig gutten som står ved siden av Jason er 12, men det er ikke han som flyr.. Det er Jason selv.. ""

Det VET jeg.. ""

Sjekk denne linken ,så skjønner du at jeg ikke prater piss.

Har selv flydd i ganske mange år nå.

Hehe, det forklarer jo det meste. Er en i klubben som er like flink som Jason iallefall "" Blir like inponert hver eneste gang han flyr ""

Skrevet

Er en i klubben som er like flink som Jason iallefall Blir like inponert hver eneste gang han flyr

Hva heter han da??

Skrevet

Hvis det er Tom Erik du sikter til, så er det vel litt overdrevet å si at han er like flink som Jason men..

At Tom Erik er flink er det ikke å nekte på, men da tror jeg at du burde reise på 3D masters og virkelig se på Jason..

Å se det i virkeligheten er noe helt annet enn å se det på film. ""

Merk deg at jeg IKKE har sagt at Tom Erik er en uerfaren helipilot, for det er han så absolutt ikke..

Men det er nok en del igjen til å bli som Jason.

Har selv sett Tom Erik fly oppe hos oss flere ganger, og det er pent å se på.. ""

EDIT: Sorry.. Så ikke innlegget ditt før jeg postet den. ""

Skrevet

Det finnes tydeligvis ikke noen begrensninger for dette flye. Kanskje jeg skulle gå til innkjøp av det når jeg en gang kommer meg videre innen modellflyvningen, det er altid noe jeg plages med

Skrevet

Det finnes tydeligvis ikke noen begrensninger for dette flye. Kanskje jeg skulle gå til innkjøp av det når jeg en gang kommer meg videre innen modellflyvningen, det er altid noe jeg plages med

Husk bare at dette ikke er noe nybegynnerfly.

Dette er (det som jeg kaller) klassisk "hovre" fly.

Har selv et hovrefly (Extreme 3D) og det er iallfall ikke noe man burde fly når man er nybegynner.

Flyet er lett, og rorutslagene er SYKE på det.

Men folk er forskjellige og har forskjellige læremåter, så dette kan selvfølgelig fungere bra for akkurat deg.

Jeg ville da kjøpt en Cap eller noe jeg da.

Forholdsvis lett å fly og kan så og si gjøre alt.

De 2 gule Capene og Extra`n i midten er noen av de flyene jeg har.

Cap er et fly som jeg ALDRI kommer til å slutte å fly tror jeg.

De er nydelige...

[image]http://home.online.no/~toapaul/DIDICAM2003_0629_130700AA.JPG[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …