Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde samme problemet som deg.. Jeg bare prøvde å registrere meg på nytt, og da fikk jeg opp en melding om at jeg allerede var registrert og der var det en knapp som man kunne trykke på som sendte id og passord til den registrerte E-post adr de..

Skrevet
jaja da venter jeg bare på passord så er jeg online. Kansje bestemmer jeg meg for og bemanne Bodø også. (ATC)

LOL, er nok ikke bare å bemanne bodø ""

Først må du søke om "utdannelse" etter minimum 10 flytimer. Derreter må du ha et visst antall observer timer og videre husker jeg ikke

Skrevet

Den mailen kommer du sikkert ikke til å få svar på før i morgen uansett..

Det tar ca 1 dag å få det.

Hadde du prøvd det jeg skrev lengere oppe her, så kanskje du kunne ha sluppet å sende den mailen.

Bare å registrere seg på akkurat samme måte som sist gang.

Da vil den finne ut at du allerede er registrert, og leverer ID og passord til E-post adr. de.. ""

Skrevet

JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET FUNKER..... YES! Jeg kan endelig fly på Vatsim og det var artigt. takk til Geir Grønlien ENBR_V_APP og noen jeg ikke husker navnet på som satt ENGM_V_APP Jeg fløy som LN-MTW og BU465.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...