Gjest Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Noen som kjenner til et program som kan gjøre det sammen som den gamle FSUIPC, å mappe en joystick-knapp til et tastetrykk på tastaturet? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Dersom du bruker en CH yoke, finnes det et program på hjemmesiden til CH Products som lar deg konfigurere knappene som du vil. I alle fall fantes det der før. Mulig jeg har filen liggende om du ikke finner det. Siter
Gjest Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Tusen takk skal du ha. Skal ta en titt på hjemmeside dems. Hvis ikke hadde det vært kjempeflott hvis du kunne sendt meg det. Takk for hurtig svar . EDIT: Fant noe "Control Manager" greier her nå. Skal teste ut. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 he, he... da må jeg lete gjennom en haug med CD-plater Prøv først på hjemmesiden. Joda, Control Manager ligger der den, i ny, og kanskje forbedret utgave. Ooops, så ikke at du allerede hadde funnet det, men da vet "de andre" hvor og hva. Kjekk å bruke dersom du vil konfigurere "venstre pekefinger" til PTT på AVC eller RW. Siter
Gjest Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Joda, fikk det til. Men det programmet var veldig lite brukervennlig. Ikke virker gear-funksjonen lenger når jeg har ordnet inni der. Mixture- og propeller-aksene fungerer heller ikke helt 100% i FS. Skulle vært mulig å bare mappe én button, og ikke lage helt nytt tasteoppsett. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 hmmm... veldig lenge siden jeg hadde dette installert, men det var kanskje en grunn til at jeg avinstallerte det ? Jeg skal hente ned denne nyeste versjonen, så får jeg testet litt. Siter
Gjest Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Letteste for meg ville jo være å registrere FSUIPC... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.