Thomas Lorentzen Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 http://home.online.no/~chainly/GAOG.htm Det gjenstår seff endel og gjøre på denne siden, og tips om ting som bør være med tas imot med takk... Spre gjerne linken rundt til andre dere føler trenger og vite akuratt dette Siter
Kristian B.bood Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Super side! Skal dere ha med litt om fraseologi og sånt også? Kristian B. Siter
Arne Brathole Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Hvis dere vil, kan jeg være behjelpelig med andre flyplasser, er ingen HTML guru, men det der skal jeg klare Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Flott tiltak! Hva med å legge ut en link til NA pakken også, det er alt for mange som spør etter den.. Og det er ikke verdens letteste ting å legge ut en internettside, for beskjeder etter tegnet "/" forsvinner... Siter
Stig Sandnes Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Flott tiltak! Hva med å legge ut en link til NA pakken også, det er alt for mange som spør etter den.. Og det er ikke verdens letteste ting å legge ut en internettside, for beskjeder etter tegnet "/" forsvinner... Hva mener du med at "/" forsvinner? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Flott tiltak! Hva med å legge ut en link til NA pakken også, det er alt for mange som spør etter den.. Og det er ikke verdens letteste ting å legge ut en internettside, for beskjeder etter tegnet "/" forsvinner... Hva mener du med at "/" forsvinner? Jeg har erfaringer med at all tekst etter "slash" (/) forsvinner, er det bare jeg som har det problemet? Siter
Stig Sandnes Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Flott tiltak! Hva med å legge ut en link til NA pakken også, det er alt for mange som spør etter den.. Og det er ikke verdens letteste ting å legge ut en internettside, for beskjeder etter tegnet "/" forsvinner... Hva mener du med at "/" forsvinner? Jeg har erfaringer med at all tekst etter "slash" (/) forsvinner, er det bare jeg som har det problemet? Hmm... har ikke merket meg det problemet. Men er nok mulig det stemmer, hvis du feks. skriver HTML i Notepad. Selv bruker jeg Notepad og/eller Dreamweaver MX noe for å lage websider (html og php). Siter
Marcus Lund Osdal Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Her i gården er det Arenae (texteditor med farger på koden) og ASP Må da få lov å annonsere litt også www.buz.no/guttapatur_v3 Siter
Hans Utne Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Hei Thomas, Ser meget bra ut, og vil være et godt hjelpemiddel. Men, hvis det er FSNavigator du har benyttet som kart-bakgrunn, så vil jeg iallefall anmode om at det nevnes ett eller annet sted på siden. Husk det er noe som heter Copyright, også i vår virtuelle verden Lykke til videre med tiltaket, idet dette også kan være en liten inspirasjon for kommende Scandinavia VACC og deres sider Mvh Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.