Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flott tiltak!

Hva med å legge ut en link til NA pakken også, det er alt for mange som spør etter den.. ""

Og det er ikke verdens letteste ting å legge ut en internettside, for beskjeder etter tegnet "/" forsvinner...

Hva mener du med at "/" forsvinner?

Skrevet
Flott tiltak!

Hva med å legge ut en link til NA pakken også, det er alt for mange som spør etter den.. ""

Og det er ikke verdens letteste ting å legge ut en internettside, for beskjeder etter tegnet "/" forsvinner...

Jeg har erfaringer med at all tekst etter "slash" (/) forsvinner, er det bare jeg som har det problemet?

Skrevet
Flott tiltak!

Jeg har erfaringer med at all tekst etter "slash" (/) forsvinner, er det bare jeg som har det problemet?

Hmm... har ikke merket meg det problemet. Men er nok mulig det stemmer, hvis du feks. skriver HTML i Notepad. Selv bruker jeg Notepad og/eller Dreamweaver MX noe for å lage websider (html og php).

Skrevet

Hei Thomas,

Ser meget bra ut, og vil være et godt hjelpemiddel.

Men, hvis det er FSNavigator du har benyttet som kart-bakgrunn, så vil jeg iallefall anmode om at det nevnes ett eller annet sted på siden. Husk det er noe som heter Copyright, også i vår virtuelle verden ""

Lykke til videre med tiltaket, idet dette også kan være en liten inspirasjon for kommende Scandinavia VACC og deres sider ""

Mvh

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...