Skrevet 19. januar 2004 21 år Jeg bare lurer på hvordan man regner ut takeoff/landingsdistanse på b737. Hvordan gjøres det i virkeligheten? Er det noen som har en formel for dette eller kan henvise til en tabell/graf?
Skrevet 19. januar 2004 21 år Dette gjøres i datamaskiner, men det finne også grafer / tabeller i flygehåndbøkene som viser dette.
Skrevet 19. januar 2004 21 år Får vi opp hvis vi er interessert i Teoretisk behov for landingsbane Minimumskrav til landingsbane Anbefalt landingsbane ?
Skrevet 20. januar 2004 21 år Agnor og Stig Harald... denne informasjonen ligger i noe som heter "Planning and Performance Manual" for de forsjkellige flytypene... og vi tar denne informasjonen og legger det inn i en "flight planning" computer som Tarjei sier. La meg se om jeg får tid i dag til å sende dere den informasjonen dere ser etter... Dag
Skrevet 20. januar 2004 21 år Forfatter La meg se om jeg får tid i dag til å sende dere den informasjonen dere ser etter... Jepp det hadde vært saker
Skrevet 21. januar 2004 21 år Stig Harald og Agnor, jeg sente dere et utklipp fra B737 Planning og Performance Manualen til e-mail adressen i "Min Side". Hele manualen er et .pdf document på 2,6 MB så jeg har kun klippet ut og limt in "uformated" text i et word dokument. Tabellene er blitt litt rotete men med "jobbing" kan det ryddes opp... Dag
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.