Skrevet 18. januar 2004 21 år Forfatter Tror det var nødvendig. Bare så dere vet det, så har vi ikke stoppet planleggingen. Vi jobber som bare det med å få orden på linje, lokale, utstyr, rekvisitta, etc. Dette har IKKE gått i glemmeboka...noe som mange tror. Gi oss bare ltit tid
Skrevet 18. januar 2004 21 år Bra at dere ikke gir opp!!! Jeg blir med NESTEN uansett - selv om det er lenge siden jeg passerte myndighetsalderen. Synd det glapp med vinterferien, det er lenge til påske.
Skrevet 18. januar 2004 21 år Påskeferien er bare genialt! Lenge fri, alle samtidig, ingen sommerjobb, ikke lenge til... det VAR bare genialt!!
Skrevet 18. januar 2004 21 år Ja det må være d beste da hiver jeg meg i bilen å kommer kjørende fra Alta
Skrevet 18. januar 2004 21 år Hehehe, tror nokk ikke det jeg og en kompis skal dra, mens stefaren min skal kjøre, i en liten BMW 525
Skrevet 18. januar 2004 21 år Utelokke desverre muliheten for at eg kan komma.. men dåke får kosa dåke
Skrevet 19. januar 2004 21 år Utelokke desverre muliheten for at eg kan komma.. men dåke får kosa dåke Ja da jeg har en følelse av at mange drar på påskeferie, blir det nok ikke noe for min del heller. Men dere får virkelig kose dere
Skrevet 19. januar 2004 21 år I påsken så vil det jo krasje med TG04 da.. Det er jo ikke akkurat en fordel.. Lars
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.