Skrevet 18. januar 2004 21 år Enkelt og greit: hva må til for å kjøre FS9 på to skjermer? Må man ha 2 pc-er,komplett med mus og tastatur, eller holder det med to skjermer? Har hørt om wideFS, er det noe som kan brukes? I såfall hentes hvor? Kan man velge hva som skal vises på de to skjermene f.eks. 2D-panel på den ene, og utsikt fremover på den andre? Sammenkobling av PC-er,hvilken måte? USB?,Router? Lurer litt her....
Skrevet 18. januar 2004 21 år Noen skjermkort er det 2-3 utganger på! Disse kan du bruke, så bruker du WideView.. Funka fint hos meg! Det er noe greier på skjerm menyen i XP også som funker fint.. Mer kan jeg ikke
Skrevet 18. januar 2004 21 år I denne artikelen forklarer Patric Moreauhur hvordan man utvider sit skrivboer med externe monitorer. Alt som trengs er et PCI grafikkort og en monitor. www.flightsim.no/cockpit Selv bruker jeg WidevieW fra www.wideview.it og 3 stk PC i nettverk.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.