Johannes Winther Farstad Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Hellå folkens! Sitter her og er syk og j**lig. Og om ikke det var nok, tenkte jeg at jeg skulle bruke tiden til å fly litt! Har squawkbox, og startet opp multiplayer i fsim. Men når squawkbox skal søke/lete etter multiplayer sessionen jeg har laget, så finner den ikke den. Er det noe annet jeg må gjøre, eller er det samme gamle greia? noen som har tips, så kansje jeg får meg en tur før jeg køyer.. hehehe... Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Har du prøvd å søke manuelt med ip? prøv 127.0.0.1 som ip adresse, bruker alltid den eg God Natt! Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Skrevet 17. januar 2004 tjah...får prøv æ Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Føler meg litt dum når jeg sier dette, siden du sikkert vet det, men man vet jo aldri når feberen har tatt tak i ên! (Inne i multiplayer settings i FS) FS2002 "host session" FS2004 "Join session" med FS relay Lykketil! Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Skrevet 17. januar 2004 med fs relay? jah...du nå tror jeg feberen har gitt seg. Har ikke hørt om dette..kjempetakk! hehe...hva gjør dette, og hvor finner jeg det? Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Skrevet 17. januar 2004 fant d ut...anbefaler de andre som ikke får dette til, å ta den tutorialn som ligger på vatsim sin hjemmeside VELDIG bra...fikk meg på nett på et to tre! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.