Skrevet 14. januar 2004 21 år Hørte noen rykter om at diverse flyprodusenter er med å utformer en type romferge som skal kunne ta av som et vanlig fly. Noen andre som har hørt noe om dette, og kanskje har noen bilder om dette emnet? Tor Erling
Skrevet 14. januar 2004 21 år Så et program på discovery i julen (tror jeg), om et romskip som ble tauet opp til en høyde med en 747 som slepefly, og deretter slapp den og startet rakettmotorene for å fortsette.. så litt stilig ut egentlig, men det må jo bli vanvittig turbulent å henge bak en jumbo?
Skrevet 14. januar 2004 21 år Illustrert vitenskap har omtalt dette, men det er ialefall 1 år siden. Du kan jo søke på sidene deres.
Skrevet 15. januar 2004 21 år Forfatter Illustrert vitenskap har omtalt dette, men det er ialefall 1 år siden. Du kan jo søke på sidene deres. Eneste jeg fant var DENNE Om den skal fly for egen motor ut i rommet står det ikke noe om.
Skrevet 15. januar 2004 21 år Forfatter Takk. Der var det mye morro å lese. Mange forskjellige utkast til nye fly og romferger. Tenk når vi kan ta av fra ENGM med destinasjon månen
Skrevet 15. januar 2004 21 år Forfatter Så et program på discovery i julen (tror jeg), om et romskip som ble tauet opp til en høyde med en 747 som slepefly, og deretter slapp den og startet rakettmotorene for å fortsette.. så litt stilig ut egentlig, men det må jo bli vanvittig turbulent å henge bak en jumbo? Mulig det var DENNE du så?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.