Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 JEg gjør alle innstruksjoner og trykker search etter at jeg har skrevet in IPen men finner ingen server..... Ka e feil? Siter
T. Paulsen Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Firewall kanskje. Eller så er serveren nede kanskje.. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Nr.1 fierwall:Nope Server nede:Trukke d når en venn av meg kom inn Siter
T. Paulsen Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Nei da vet jeg ikke.. Har hatt noe problemer med å komme meg inn på den mulitplayeren selv før. Men det var pga firewall.. Siter
Dag Johansen Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Bruker du XP kan det være firewall som er problemet uten at du vet det selv. I noen tilfeller er denne slått på som default når du installerer... Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 hvordan kan jeg finne ut av det? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 hvis du åpner "vis alle tilkoblinger", høyreklikk på tilkoblingen du bruker, velg Avansert-fanen, fjern haken for "beskytt datamaskinen og nettverket blablabla...". jeg tror det er det Dag mener. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 prøvde dette men da kom dette opp: Kan ikke vise egenskaper for denne tilkoblingen. Siter
Daniel Eliassen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 hmm. Sikker på at du er logget inn som administrator da? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.