Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nå har det rabla for deg Lars.... Jeg har flydd ENGM-EHAM.... og nå skal jeg fly vidre til Charles De gaule. Ikke fra Gardemoen. Foresten dette har kommet så langt i tankene mine at dette blir jorden rundt prosjekt... Nå har jeg flydd med KLM 743 fra Norge til Nederland, så skal jeg fly Nederland-Frankrike med Airbus A320 i Air France sinne farger så Frankrike-Spania: Spanair MD80 Spania-Italia:Atalia? ikke sikker på flytypen.... vet ikke helt hvor jeg skal fly vidre..... Det jeg lurer på: Når du legger inn ruten i FMC f.eks. så velger du hvordan ruten skal se ut.... Hvilke VOR's du skal fly over osv.... Dette er jeg ute etter. Forresten så blir nok ikke Flight-Nr rett da men... Fordi denne flighte gikk i går.. fikk ikke flydd...

Posted
Nå har det rabla for deg Lars.... Jeg har flydd ENGM-EHAM.... og nå skal jeg fly vidre til Charles De gaule. Ikke fra Gardemoen. Foresten dette har kommet så langt i tankene mine at dette blir jorden rundt prosjekt... Nå har jeg flydd med KLM 743 fra Norge til Nederland, så skal jeg fly Nederland-Frankrike med Airbus A320 i Air France sinne farger så Frankrike-Spania: Spanair MD80 Spania-Italia:Atalia? ikke sikker på flytypen.... vet ikke helt hvor jeg skal fly vidre.....

Så nå at jeg hadde skribla litt feil "" Men jeg skjønner fortsatt ikke hvor du vil.. Ruta blir forøvrig flydd av en A320 fra Airbus Industries i Air France sine farger.

Posted

Per-Kristian, da er det som LCH sier i sin første post da !..... at DU trenger [color:"red"] FLIGHTPLAN [/color] ""

Dette hjelper kanskje ?

Cruise altitude between FL250 and FL300

EHAM (0.0nm) -SID-> NIK (72.0nm) -UN872-> DENOX (90.1nm) -UN872-> CIV (109.9nm) -STAR-> LFPG (216.0nm)