PC Reithe Skrevet 6. mai 2000 Skrevet 6. mai 2000 Hej! Engligt min info source på SAS kommer -800 bara att flyga i Sverige medan .700 kommer att användas i Norge. /P.C Siter
Baard Østergaard Skrevet 6. mai 2000 Forfatter Skrevet 6. mai 2000 Hei, Jeg leste at SAS har fått sin første 737-800 (SE-DTK Hedrun Viking), og det stod på samme side at den vil fly innenriks i Sverige. Jeg bare lurte på, vil 14 av disse -800'ene fly inneriks (BARE) i Sverige!? Det hadde vært synd om de ikke ble satt til noen inneriks i Norge, eller annet... ------------------ MVH Baard Siter
Håkon Søreide -ENBR- Skrevet 7. mai 2000 Skrevet 7. mai 2000 SAS burde solgt hele B737 dritten og kjøpt Airbus. De har jo allerede kjøpt A330/340 og A321, allikevel flyr de med MD 80/90 og 737. De vil da ha alle de store flyprodusentenes kort distanse fly i flåten. Man får seg til å lure på hva som går rundt oppi hodet på flåteplanleggerne i SAS. Mitt forslag: Selg Alt McDonnel Douglas og alt Boeing og kjøp Airbus A318, A319, A320 i tillegg til de allerede bestilte A321 og A330/340. Det ville de spart en drøss med penger på i og med Airbus sin common crew rating (er du utlært på A320 kan du med minimal trening fly en A330/340). mvh, Håkon -ENBR- Siter
Aslak Iversen Skrevet 8. mai 2000 Skrevet 8. mai 2000 Du skal ikke se bort fra at de dukker opp på Nord-Norge flygninger, Svalbard og en del charter fra eventuellt Oslo, Trondheim, Bergen eller Stavanger. I utgangspunktet skal de gå på svensk innenriks, men med en range og performance som passer lengre flygninger/performance kritiske flyplasser, er det bare et spørsmål om tid før de dukker opp i Norge. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.