Skrevet 4. januar 2004 21 år Hei hei, skulle melde meg inn i VACC Norway for at jeg skulle bli ATC, men det fant jeg jo ikke utav hvor det var så kan noen fortelle meg hvor jeg gjør det?
Skrevet 4. januar 2004 21 år På vACC Norge Under Medlemskap - Klikk på Membership Application form. Fyll ut
Skrevet 4. januar 2004 21 år Ja, men de knappene dær nede funker ikke Og user detail funker heller ikke, hehe bare til informasjon Begge deler funker helt fint her. Hvilken browser bruker du?
Skrevet 6. januar 2004 21 år Sannsynligvis har du slått av bruk av Java. Gjør følgende: 1. Fra Internet Explorer, velg "Tools" og deretter "Internet Options" (evt. "Verktøy" og "Internett innstillinger" for norsk versjon) 2. Velg "Security"/"Sikkerhet" og for sonen "Internet" velger du "Custom Level..."/"Brukerdefinert" på norsk? 3. Sjekk hva som er valgt under "Microsoft VM" -> "Java permission". I vanlige tilfeller bør denne settes til "High safety". Hilsen Eirik
Skrevet 6. januar 2004 21 år Forfatter Du har ikke noe veldig lyst til å ta det på Messenger? [Fjernhjelp]
Skrevet 6. januar 2004 21 år Hmm.... lurer på om du har Microsoft Virtual Java machine jeg.... denne ble tatt bort i windows xp grunnet strid mellom Sun og MS om jeg har lest rett... du kan prøve å laste ned Java her: http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
Skrevet 6. januar 2004 21 år Forfatter Joda gikk ann å registrere seg på vaccn nå, men går fortsatt ikke ann å finne ut hvor mange timer jeg har flyvet
Skrevet 6. januar 2004 21 år Sjekk "Users online" i menyen hos VACC Norway, deretter velg "Users statistics".
Skrevet 8. januar 2004 21 år Forfatter WARNING: You need to enable cookies in your browser and firewall settings to access statistics pages. Please check also that your browser cache settings is on "automatic" Må jeg gjøre for at nummeret skal bli rikti (tror jeg) å hva skal jeg gjøre da? jeg har null peiling på AKKURAT det der
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.