Skrevet 4. januar 2004 21 år Jeg har gjenopptatt mitt gamle prosjekt med Norske småfly som AI-fly. For at ikke alle skal se like ut, så painter jeg om enkelte. Trenger derfor fargefoto av LN-DAZ. Noen som kan hjelpe? Send gjerne på mail.
Skrevet 7. januar 2004 21 år Jeg kikket tilfeldigvis på et gammelt Flynytt nylig og så da et bilde av LN-DAZ på Rognan. Håper Rolf Liland tilgir meg at jeg har scannet inn bildet og lagt en link til det her: http://www.emr.hibu.no/gunnar/flynytt1990nr5_LN-DAZ.jpg (Flyet i bakgrunnen ser merkelig ut fordi det har totalhavarert og skal brukes til deler på et annet fly)
Skrevet 7. januar 2004 21 år Forfatter Jeg takker så mye Gunnar ! Flyet i bakgrunnen må vel være LN-VIZ som havarerte på Rognan i 1990? mvh Jan H V
Skrevet 7. januar 2004 21 år LN-VIZ er det, ja. Liland skriver at den havarerte uten personskader den vinteren og siden ble fraktet pr bil til Aukra ved Molde, hvor den skulle benyttes som delefly for LN-LJF.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.