Skrevet 21. september 2001 23 år quote: Opprinnelig postet av tomkrist: Rognan. Nordland. Flyr mest i Nordland. Samme rognan i nordland som meg? Æ skriv litt på dialekt og bokmål... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
Skrevet 21. september 2001 23 år Født i bodø bor for tiden i sørkjosen Nordreisa Komune, nord troms når folk sørfra spør svarer jeg Tromsø har 8 år der og. En kro er alltid åpent ett sted i verden tv, selskap samt kjøler`n som skal til for att trivselen skal være på topp.
Skrevet 22. september 2001 23 år Egentlig fra Fauske i Norland men flyttet til Porsgrunn i Telemark for 10 år siden. Hilsen Torstein
Skrevet 22. september 2001 23 år Drammen her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
Skrevet 22. september 2001 23 år Måste hänga med här. Bor strax norr om SID Aros6G Rwy19R Arlanda. I Sigtuna
Skrevet 22. september 2001 23 år [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] BERGEN [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
Skrevet 22. september 2001 23 år Jeg glemte å nevne at at de som maser hvor dem kommer fra, så er det å gå inn på "min profil" skive inn ditt bosted etc. Enkelt og greit,dermed Basta!!!!!!!!!!!!
Skrevet 23. september 2001 23 år Sunnmøre her... [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]
Skrevet 24. september 2001 23 år Heisann folks!! ej kjeme frå Sande kommune på Sunnmøre.. ellere letere sagt en plass som heter Larsnes på Gurskøya. Bur rett på ARVIK Interscection. Ca en Halvtime til Ålebyen med bil. DME VIG 23.7 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ivar_odd@hotmail.com
Skrevet 24. september 2001 23 år hei Hei folkens. Bor i Hordaland,like utenfor Bergen nærmere sagt Os,Halhjem like ved innflygingen til ENBR Rwy 35,ser alld som arriver på ENBR Rwy35,ganske gøy. Vennlig hilsen Dag Christer Kristoffersen
Skrevet 24. september 2001 23 år Jeg bo på ei øy som heiter Talgje.. ligger halvtimes kjøring fra stavanger.. bor rett under alle fly fra oslo som bruker RSY fyren.. RW 18 tror jeg.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
Skrevet 24. september 2001 23 år Opprinnelig fra Alta i Finnmark men bor nå i Drammen og arbeider for SAS i Oslo. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]
Skrevet 26. september 2001 23 år Bor på gausel, stavanger, Norge [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]
Skrevet 27. september 2001 23 år Bor på Bærums verk i bærum. ser alle flyene som kommer vest fra. kommer til å savne 907. hulk [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.