Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av tomkrist:

Rognan.

Nordland.

Flyr mest i Nordland.

Samme rognan i nordland som meg?

Æ skriv litt på dialekt og bokmål...

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

• Svar 168
  • Visninger 16,5k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Født i bodø bor for tiden i sørkjosen Nordreisa Komune, nord troms når folk sørfra spør svarer jeg Tromsø har 8 år der og.

En kro er alltid åpent ett sted i verden tv, selskap samt kjøler`n som skal til for att trivselen skal være på topp.

Skrevet

Drammen her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skrevet

Jeg glemte å nevne at at de som maser hvor dem kommer fra, så er det å gå inn på "min profil" skive inn ditt bosted etc.

Enkelt og greit,dermed Basta!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Sunnmøre her...

[image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Skrevet

Heisann folks!! ej kjeme frå Sande kommune på Sunnmøre..

ellere letere sagt en plass som heter Larsnes på Gurskøya.

Bur rett på ARVIK Interscection. Ca en Halvtime til Ålebyen med bil.

DME VIG 23.7 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

ivar_odd@hotmail.com

Skrevet

hei Hei folkens.

Bor i Hordaland,like utenfor Bergen

nærmere sagt Os,Halhjem like ved innflygingen til ENBR

Rwy 35,ser alld som arriver på ENBR Rwy35,ganske gøy.

Vennlig hilsen

Dag Christer Kristoffersen

Skrevet

Jeg bo på ei øy som heiter Talgje.. ligger halvtimes kjøring fra stavanger.. bor rett under alle fly fra oslo som bruker RSY fyren.. RW 18 tror jeg.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skrevet

Gran Canaria, Spania & Kopervik, Rogaland

Skrevet

Bor på gausel, stavanger, Norge

[image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Skrevet

Bor på Bærums verk i bærum. ser alle flyene som kommer vest fra. kommer til å savne 907. hulk [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …