Skrevet 3. januar 2004 21 år .. Sjekket hvor mange ukentlige flyvninger det er til/fra Chicago O' Hare på flightsim'en min .. 13754 ... Og, da mangler jeg en god del .. Aeromexico, Air Canada, Air France, Air India, Alaskan Airlines, AlItalia, American Airlines, America West, China Airlines (cargo), Continental, Delta, American Connection (eagle flight), El Al, Iberia, Jamaican Airlines, JAL, KLM, Korean Airlines, Lacsa, Lufthansa, Martinair, Mexicana, British Midland, Northwest, PIA, LOT, National Airlines, SAS, Aer Lingus, Singapore Airlines (og cargo), British Airways, Spirit Airlines, Swiss, Turkish Airlines, United og US Airlines er de som flyr til min KORD .. Som dere kan se, så mangler jeg massevis .. Ikke rart dette er verdens mest travle flyplass -Morten-
Skrevet 5. januar 2004 21 år Hmmm.. Har bare 10844 jeg.. Jeg mangler tydeligvis enda flere tror jeg....
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.