Steinar Grindstein Posted December 31, 2003 Posted December 31, 2003 Se hva vg skriver! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=207905 Steinar Grindstein Quote
andreas a berg Posted January 1, 2004 Posted January 1, 2004 At de ikke klarer å tenke såpass alså. Det er jo logisk at du fryser i hjel i hjulbrønnenpå et fly. Quote
Arild Oldervoll Posted January 1, 2004 Posted January 1, 2004 Vel, det er jo også de som har overlevd en tur i hjulbrønnen, riktignok strekt forfrosset. (Har selv vert der noen ganger, har til og med feriebilder som kan bevise det ) Men det er flere som er så dumme at de prøver å overleve i hjulbrønnen, men det at folk kan komme seg opp i hjulbrønnen, tenk bare da på hva terrorister kan klare! Quote
Kenneth G. Sørensen Posted January 1, 2004 Posted January 1, 2004 At de ikke klarer å tenke såpass alså. Det er jo logisk at du fryser i hjel i hjulbrønnenpå et fly. Disse utsagnene sier mer om deg enn om blindpassasjerene... Er du virkelig så ignorant? Quote
TOS Posted January 1, 2004 Posted January 1, 2004 Det er kalrt at dei fleste frys ihjel. Såpass klarar nok dei og å tenkje. Men er du desperat etter å komme deg ut av eit land, så er du desperat. Folk gjer mykje idiotisk når dei er desperate.... Quote
Tarjei Lundarvollen Posted January 1, 2004 Posted January 1, 2004 Vel, før det blir kaldt er det forholdsvis varmt. Dekket er varmt etter rullefriksjonen og bremsene er varme. Jeg har faktisk hørt (merk at det er noe jeg har hørt) at de fleste vil dø av varmen og ikke kulden, leste vel faktisk dette på et eller annet flyforum på nettet. Hvor sant det er vet ikke jeg. Quote
Marcus Krogtoft Posted January 1, 2004 Posted January 1, 2004 Er det ingen som har tenkt på at hjulbrønnen ikke er trykksatt? Om du ikke dør av kulde/varme så er sannsynligheten stor for at du dør av oksygenmangel. Quote
Lars B. Frostad Posted January 1, 2004 Posted January 1, 2004 Det blir vel nesten som å velge mellom PEST eller KOLERA tenker jeg, for de stakkarne som prøver seg allikevel. Uansett om de fryser ihjel eller ikke får puste pga. oksygenmangel, de kan vel ikke ha det stort verre nesten uansett... En tankekors som allerede er nevnt, er hva som skjer den dagen noen planter noe helt annet der. Det er jo stadig noen som klarer å hoppe opp i brønnen UTEN å bli sett, DET er skremmende... Quote
Gunbjørn Øfsti Posted January 1, 2004 Posted January 1, 2004 I hjulbrønna på et fly blir dert opptil -50 grader celsius,tynn luft,og et helvetes til bråk. De fleste fryser ihjel visst de ikke allerede har blitt drept når hjulene går opp. Men det finnes folk som har overlevd. Quote
Arne-Jørgen Venvik Posted January 1, 2004 Posted January 1, 2004 Tror det er meget utrivelig i en hjulbrønn ja. Quote
Gunbjørn Øfsti Posted January 2, 2004 Posted January 2, 2004 Tror det er meget utrivelig i en hjulbrønn ja. Ja,hvis man i det hele tatt overlever,men sovner så blir det ikke trivelig når pilotene senker ned hjulene og man faller ned på rullebanen i en helvetes til fart Quote
Fredrik Edvardsen Posted January 2, 2004 Posted January 2, 2004 Vel fallet blir vel utrolig mye mere ubehagelig enn å lande på rullebanen, for man feller jo ikke ut hjulene rett før man lander...så man ville nok ha måtte forberedt seg på å lande i en hage eller noe slikt rundt flyplassen... Quote
Andreas Grindvoll Posted January 4, 2004 Posted January 4, 2004 Huff får vel bestille billett likevel da... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.