Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei!

Da var epoken over for Norwegian Air Shuttles Fokker 50. Siste vanlige ruteflygingen gikk kl 10:20 fra Tromsø til Lakselv. Etter min mening kledde F50 NAS sine farger best! *snufs*

Skrevet

Ja, det er slutt. Også for oss i VN. De to flyene skal selges, og Norwegian kommer ikke til å fly disse rutene igjen. Det er en epoke, som er over. ""

Ådne

Skrevet

NAS har vel strengt tatt 5 F50 å kvitte seg med.. står vel et par stykker hengslengt på Sola da samt en på OSL.

Og i morra er det klart for comeback for Widerøe på Banak og Andenes ""

Skrevet

Det var mer lønnsomt å kun drive 737. De tar også mer passasjerer. Så derfor faset de ut denne modellen. Har selv flydd med flyene, og det var en fornøyelse både i simualtoren og som passasjer i virkeligheten. ""

Ådne

Skrevet
Ja nå skal de jo utvide Rutene til Alta sååå ""

Joda, noen ruter blir utvidet. Andre ruter blir forandret. Ruten Oslo-Molde blir sterkt redusert med kun noen ukentlige flygninger, dette er trist da Braathens vil på nytt få et sterkere monopol på akkurat denne ruten.

Skrevet

Ja no var det slutt. Var med trist sinn eg satt og sletta Fokker 50 rutene for Virtual Norwegian i går ettermiddag for å møte det nye året på samme måte som Norwegian. Men Fokker 50 vil ALLTID leve i minnet mitt. Lyden av den... lukta... og stemningen rundt det ""

Skrevet
  • Forfatter
Ja nå skal de jo utvide Rutene til Alta sååå ""

Joda, noen ruter blir utvidet. Andre ruter blir forandret. Ruten Oslo-Molde blir sterkt redusert med kun noen ukentlige flygninger, dette er trist da Braathens vil på nytt få et sterkere monopol på akkurat denne ruten.

Norwegian hadde sikkert ikke kuttet i avgangene hvis det var lønnsomt å fly der. De vil så klart tjene penger og ikke tape . Ved å flytte avganger f.eks fra Molde til å fly heller til Alta (som er blitt en velykket destinasjon) tjener de penger. Verre er det ikke.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …