Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har klart å koble seg på her?

kommer til der hvor jeg jeg skal trykke på rommet

under Flight Simulator: A Century of Flight

og trykker så på rommet free flight. så installerer maskina noen filer og ingen ting skjer.

Her står det at jeg skal trykke på join knappen...men hvor i pokkeren er denne da...

Kommer ikke opp noen slik knapp..

" 1. To play these games, you must own the CD-ROM and have the game installed on your computer.

2. Go to the game manufacturer’s Web site and make sure you have the latest patches and updates.

3. Select a room that isn’t FULL from the list below and click it.

4. A window showing a list of open games will appear.

5. Use the scrollbar to find a game with an open spot and join that game by clicking the Join button.

"

Noen som kan hjelpe

Skrevet

ja, men som det er kommet fram i andre tråder, bruker mange av de lovlige brukerne en no cd crack for å slippe å sette inn cd 4. Og da har man jo ikke orginal exe fil lengre og det kan tenkes at The Zone (som eies av MS) sjekker slikt og stopper de som ikke har orginalfila i orden.

starter du fs2004 med cd4 i cd-rommen så er det nok heller at du ikke har åpne porter i den portrangen som the Zone krever. Da må man inn i ruter/brannmur og åpne dem.

Jan Roar Rød

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...