Stig Harald Ådland Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Litt problemer med å komme inn på multiplayer her. Når jeg har skrevet inn ip-adressen, valgt "fs.no multiplayer" og trykket JOIN så henger simulatoren en stund før den kommer med feilmelding om at "connection failed! not all players were able to connect" [image]http://flygutt.com/images/fs/mperror.jpg[/image] Hjelp! Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Kan det være at det var for mange på samtidig? Tror det er en øvre grense på 20 piloter. Ellers så er det fra tid til annen problemer med pålogging for oss som enda bruker FS2002, men det er jo ikke problemet her. Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Skrevet 29. desember 2003 Det var 12 av 20 piloter inne. Siter
Dag Johansen Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Har du vært inne før eller etter dette? Feilmeldingen tyder på at en eller flere deltakere ikke klarer å kontakte deg, noe som kan skyldes at du har en port i en eller annen brannmur stengt. Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Skrevet 30. desember 2003 Har ikke vært inne med den tilkoblingen jeg har nå og det ligger ingen brannmur på min maskin. Kjører en trådløs kobling, må være ISPen som hindrer meg da. Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Skrevet 2. januar 2004 Har ikke gitt opp denne saken ennå. Har nå lagt inn Norton Personal Firewall og prøvd meg litt frem med den, men ikke fått det til så jeg spør dere som har greie på det om det er mulig å fikse det med dette programmet? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg har akkurat samme problem med min 2002. Har ingen brannmurer og alle portene som står på Multiplayer siden er åpnet... Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Stig: Prøv igjen. Det funker for meg nå utn å ha endret noe som helst Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Skrevet 2. januar 2004 Nei.. den e helt kul umuli Siter
Dag Johansen Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Det funker for meg nå utn å ha endret noe som helst Det kom av at jeg tor en restart. Enkelte ganger stopper serveren å akseptere FS2002 brukere av en eller annen grunn.... Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Har samme problemet. Har slik at jeg må akseptere om alle ting får gå på nett. Eks: Når jeg laster ned RWW plopper det opp et lite vindu om at FS ønsker og gå på nett. Da kan jeg velge om jeg vil blokke eller ikke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.