Jan Anders Myklatun Posted December 28, 2003 Posted December 28, 2003 Noen som vet hvordan eg får vekk den feilmeldingen i fs9 om hostSB.dll er ikke helt sikke hvordan det var Quote
Fredrik Edvardsen Posted December 28, 2003 Posted December 28, 2003 Slett HostSB.dll verre er det ikke... Quote
TOS Posted December 28, 2003 Posted December 28, 2003 Sikkerp å at det er så smart å slette den? Har ikkje denne fila noko med Squawk Box å gjere? er vel ein fordel om ein har dei filene ein treng. Elles så meinar eg at det var noko slikt som skulle inn i fs9.cfg. [oldsmodule] hostSB.dll=1 Quote
Fredrik Edvardsen Posted December 28, 2003 Posted December 28, 2003 Sikkerp å at det er så smart å slette den? Har ikkje denne fila noko med Squawk Box å gjere? er vel ein fordel om ein har dei filene ein treng. Elles så meinar eg at det var noko slikt som skulle inn i fs9.cfg. [oldsmodule] hostSB.dll=1 Ingen som har sagt at de ville ha det til å funke, han ville få vekk feilmeldingen sa han Quote
Jan Anders Myklatun Posted December 29, 2003 Author Posted December 29, 2003 Takk for hjelpen! ja det var det Torstein sa eg mente! Quote
Recommended Posts