Skrevet 29. april 2000 24 år Hallo jeg lurer på om jeg kunne prøvd ett payware jumbo gratis, som en av dere synes er bra pga jeg har tenkt kanskje å kjøpe meg noe men vet ikke hva.. Jeg selv synes det er greit å prøve litt før jeg kjøper noe..Som jeg kanskje blir misfornøyd med. E-mailen min er stian45@hotmail.com Takk for hjelpen !! mvh Stian Svensen :-)
Skrevet 30. april 2000 24 år Du kan nok ikke prøve min jumbo-pakke, da jeg bor i Danmark, men jeg tror dog ikke du vil blive misfornøjet ved at købe den jeg har. Den hedder Jumbo 747-400. Du kan læse om den her: http://www.flightsim.co.uk." TARGET=_blank>www.flightsim.co.uk. Faktisk er pakken til FS98, men der er kommet en opdatering man kan downloade gratis på hjemmesiden. Panelet er virkelig noget man ikke har set før. Der er 8 forskellige paneler man kan navigere rundt i mens man flyver: Kaptajn, midterpanel, kopilot, center pedestal, overhead panel, GPS-navigator (og to andre).
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.