Stian Svensen Skrevet 29. april 2000 Skrevet 29. april 2000 Hallo jeg lurer på om jeg kunne prøvd ett payware jumbo gratis, som en av dere synes er bra pga jeg har tenkt kanskje å kjøpe meg noe men vet ikke hva.. Jeg selv synes det er greit å prøve litt før jeg kjøper noe..Som jeg kanskje blir misfornøyd med. E-mailen min er stian45@hotmail.com Takk for hjelpen !! mvh Stian Svensen :-) Siter
Flemming H. Larsen Skrevet 30. april 2000 Skrevet 30. april 2000 Du kan nok ikke prøve min jumbo-pakke, da jeg bor i Danmark, men jeg tror dog ikke du vil blive misfornøjet ved at købe den jeg har. Den hedder Jumbo 747-400. Du kan læse om den her: http://www.flightsim.co.uk." TARGET=_blank>www.flightsim.co.uk. Faktisk er pakken til FS98, men der er kommet en opdatering man kan downloade gratis på hjemmesiden. Panelet er virkelig noget man ikke har set før. Der er 8 forskellige paneler man kan navigere rundt i mens man flyver: Kaptajn, midterpanel, kopilot, center pedestal, overhead panel, GPS-navigator (og to andre). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.