Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei!

Noen her som har erfaring med ATCC-simulatoren fra xavius.com?

Jeg har brukt den i rundt 1 år nå (versjon 1.0), og har logget mange mange timer bak den (tiden flyr fort). Men nå er det krise i leiren: Jeg har fått ny datamaskin, men overført employee-filene. Men når jeg logge inn, og ellers, ser det ikke ut til at tastaturet fungerer skikkelig. De fleste knappene gir ikke respons i dte hele tatt, men f.eks. m blir u og num pad 3 blir f (Jeg hamra løs på tastaturet). Any help?

Skrevet
  • Forfatter

Ingen som kan hjelpe meg?

Er jo ikke sikkert at dette en gang har direkte noe med ATCC simulatoren å gjøre, men kanskje noe annet. Jeg har satt desiamltegn til punktum og alt det der under regionale instillinger. Det funket under win98, men ikke denne maskinen (win2K), men jeg TROR (husker ikke helt) at det funker på den andre maskinen med Win2K. Andre som har dette problemet... eller ikke har det?

Skrevet

Hmm, jeg har ikke engang prøvd dette programmet ""

Vet ikke helt, syntes heller ikke det ser så særlig bra ut heller... liker ASRC bedre ""

Håper fortsatt du får løst problemene dine Arild.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …