Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg istallerte AVC som blir det nye voice system som VATSIM ønsker vi skal bruke har jeg hatt problemer. Har ikke fløyet med voice på mange uker pga dette og vurderer å gå tilbake til RW igjen.Før jeg gjør det er spørsmålet mitt følgende: Jeg hae bredbånd, må jeg ha fast IP adresse ? Det fungerte med RW.Jeg har fulgt alle install manualer både for SB og AVC og med riktige versjoner av SB men det blir bare tull "" er det noen somhar svar på dette før jeg går over til RW igjen ?

MVH Lasse

VBX165 og jula kommer til å bli "frøktelig" lang om jeg ikke får orden på dette !

Skrevet

Husk:

-Skriv inn riktig id/pass i AVC.

-La server/kanal-feltet være tomt.

-Merk av for "Use Roger Wilco" i SB når du connecter til VATSIM.

Skrevet

Tenkte jeg det ikke ! Dette måtte jo være noe slikt.Jeg hadde ikke krysset av for RW i SB.

Men jeg leste på et eller annet forum at IP adressen min på bredbånd ikke er fast, og at man kunne få fast IP adresse om man kontaktet leverandøren.

Da tar jeg en test runde til og håper på det beste, takk skal du ha !

MVH Lasse ""

Skrevet

Ikke noe problem "".

Har ikke noe å si for RW/AVC om du har statisk eller dynamisk ip-adresse.

Skrevet

Hei Børge

Fortsatt God Jul

Jeg har fortsatt problemer med å holde meg på nettet jeg blir kastet ut etter en kort stund og det må jo være fordi jeg mister kontakten med serveren for jeg har ikke gjort noe som skulle tilsi at jeg blir kastet ut ??

Jeg lurer på om PC'en er stressa ifm wideview systemet mitt men den kjører jo med F rate på 25 så det burde ikke være det.

Jeg har "flagget" problemet på wideview forumet og jeg misstenker switchen og bredbåndet, skal skifte til router kanskje det løser problemet. MVH Lasse

Skrevet

Hei Jonas

Akurat det problemet var jeg klar over og har forløbig ikke installert brannmur for bredbånd forbindelsen. Jeg er jo konstant under "attack" for både snokere og virus som vil inn på maskinen men forløbig holder vaktbikkja (Norton antivirus) stand. Jeg får et pling og skriftelig warning hver gang noen er inne på maskinen og jeg kan se at muspekeren begynner å gå på maskinen og da er det crash shutdown med en gang. Jeg tror jeg begynner å nærme meg problemet men fortsatt erfarer jeg at den registrerte FSUIPC ver 3.125 crasher wideview opplegget mitt samt at jeg blir kastet av nettet.

MVH Lasse

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...