Gjest Skrevet 28. april 2000 Skrevet 28. april 2000 Heisann. Jeg Lurer på om noen har vært borti et spill kalt Search and Resque (SAR)???? Det var et dansk firma som laget det.Hvis noen veit noe om noen linker til det så hadde jeg blitt glad. Fredrik "VAFF" Fagernes Siter
Orjan Utne Skrevet 30. april 2000 Skrevet 30. april 2000 Sitter med cd coveret foran meg her!!! Så vidt jeg kan se så er ddet INTERACTIVISION som har laget det, his dette hjelper deg på vei!!! ------------------ MVH Ørjan Utne Oberst Stasjonssjef Sola Flystasjon/JHQ-NORTH Virtual Luftforsvaret outne@online.no Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 30. april 2000 Skrevet 30. april 2000 Takk :-) Jeg fant linken for noen dager siden Er spillet bra??? Kan du fortelle meg noe om det??? ------------------ Fredrik "VAFF" Fagernes 1st Lt Rogue Gryffons Siter
Thomas Nielsen Skrevet 30. april 2000 Skrevet 30. april 2000 Jeg kender ikke SAR - men jeg ved at der er en toer på vej - og at én af programmørerne følger med på Usenet i dk.edb.spil.simulator.fly. Han kan sikkert fortælle dig noget om SAR. Selvom han jo nok vil være meget positiv [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] - kan han sikkert fortælle et og andet. Mvh Thomas Nielsen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.