April 28, 200026 yr Gå her og se på F-16 styrt fra bombingen av jugoslavia for et år siden http://cnn.vg.no/VERDEN/Europa/0004/27/8459603.html"'>http://cnn.vg.no/VERDEN/Europa/0004/27/8459603.html" TARGET=_blank>http://cnn.vg.no/VERDEN/Europa/0004/27/8459603.html
April 28, 200026 yr Det var vel den minst interessante styrten jeg har sett. Videoen har altfor dårlig kvalitet til at man ser hva som egentlig skjer....å se en hvit prikk gå i bakken er jo ikke allverdens.
April 28, 200026 yr Jeg har flydd en simulator som heter Falcon 4 og synes den videoen som blir vist på CNN er utrolig bra! Den viser at de som har laget simulatoren, vet hva de har drevet med. Du ser tydelig flightpathmarkeren, og kan tydelig følge med på hva flygeren drev med. Særlig når flyet turnet, gikk ned, og samtalene i cockpit var spennende. Mye bedre enn de dustete Hollywoodfilmene som viser rekonstruksjoner av virkeligheten. Hilsen Odd [Edited by oddhspjoetvold 29-04-2000.] [Edited by oddhspjoetvold 29-04-2000.]
April 28, 200026 yr Jeg har ved mange anledninger flydd "orntli" F16 sim, på Rygge, både den "gamle" med night only, og den nye MLU simmen, med daylight. Jeg har også hatt Falcon4 fra dag 1, og kan bekrefte at den er vannvittig bra, både flight-model og alle systemer..... Sander Johansen ATCO Oslo ATCC
April 29, 200026 yr Birk! er det ikke litt arrogant å behandle nye medlemmer på denne måten? Når en Ny kar kommer med et positivt, glimmrende forslag, skal han vel ikke avvises på denne måten? Det bør vel være slik at det skal herske en vennligsinnet stemmning blandt oss? Eller hva er filosofien for å ønske nye medlemmer velkommen? Hva sier du Moderator? Hilsen Odd [Edited by oddhspjoetvold 29-04-2000.] [Edited by oddhspjoetvold 29-04-2000.] [Edited by oddhspjoetvold 29-04-2000.]
April 29, 200026 yr Vil bare si meg enig med deg Odd - video`en var bra den, samt at det går an å ta imot nye medlemmer på en litt annen måte... ------------------ Åge Olsen, Molde atcc@molde.online.no http://home.sol.no/~ageolse" TARGET=_blank>FlightSim Startup
April 29, 200026 yr Hei Kenneth. Takk for bra tips og link. Jeg har begrenset tid å bruke til å surfe rundt på nettet, og er derfor svært takknemlig for alle inntresante linker, og tips til flyrelaterte sider/hendelser. Da sparer jeg masse tid på å selv søke opp alt, tid jeg kan bruke til å fly. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Keep up the good work! Mvh: Nils [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.