Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det er opptill flere som har spurt, hvor jeg har funnet mine MD11 maskiner.. Og jeg har pekt på retning avsim.com.. Men de finner ikke noe.. Derfor tenkte jeg at jeg "bare" skulle Fortelle dere Hvordan dere gjør dette..

Det dere gjør, er og gå på avsim.com, etterpå går du på file libary, etterpå går du på Search, skriver inn de "magiske" bokstavene MD11, så kommer du frem til MD11 ene, Dere må Scrolle litt nedover, da den begynner på MD11 til 2000...og det er jo en stund siden.... På første side, kommer dere til IDFG sin MD11 Alitalia....Så kan dere lete nedover, så finner dere de forskjellige maskinene. Også noen Frighter typer, finnes der..

Et panel som også anbefales VARMT!! er og finne på:

http://www.acsoft.ch/

denne er halveis på fransk, så dere må scrolle ned og lese det som står på engelsk!... Dere som har fs2002, får bruke panelet som er til fs2002, dere som bruker FS2004, får bruke den som er til FS2004

Hilsen

Oddvar

Braathen1976

VNAS325

Skrevet
  • Forfatter

Jau

Du har nok det, uten at jeg kan huske det... "" Men det virker som det ikke kan anbefales nok... Flott panel er det, og når en bare "får" det til....så går jeg ikke tilbake til noe annet til mine MD11 i alle fall

Oddvar

Braathen1976

VNAS325

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …